Categories:> Кейси

Трохи про earned media або як потрапити на аватар Google

На початку 2017 року аватар офіційного аккаунту компанії Google в Instagram було змінено на викладену з кашпо букву G.

Google заохочує та підтримує творчість відносно своєї марки, тому час від часу в Instagram виставляють роботи талантливих людей, які створили творчі фото з великою літерою G і позначили їх хештегом #MySuperG.

Саме цим і вирішило скористатися агентство Маверікс, запропонувавши своєму клієнтові Plitos ідею викласти з кашпо літеру G і розмістити фото в Instagram.

Незвичайні бетонні #businkos змодельовані за допомогою техніки параметричних обчислень в українській архітектурно-виробничої компанії Plitos (входить в In.Lab Architects). Компанія працює в області «цифрової архітектури», де програмування тісно пов’язане з формоутворенням і залежить від математичних алгоритмів і формул. Рослини в незвичайні горщики висадила Анна Пащенко, засновниця бренду Roslynka, яка давно співпрацює з Plitos.

Визнання оригінальності своєї роботи українські дизайнери отримали не тільки від Google, але і від ряду українських ЗМІ, які не змогли пройти повз такої приємної для українців події. Достатньо було всього декількох листів, і першим хвилю підхопив AIN з його численною аудиторією, далі був Espresso.tv, опублікувавши на своїх сайтах статті про успіх локального українського бренду.

 

Загалом, на момент написання статті пост на офіційному акаунті Google в Instargam зібрав більше 40 000 лайків і 200 коментарів. Було опубліковано кілька десятків статей в українських виданнях та на сторінках соціальних мереж.

Поділитися