Categories:>

OLX B2B

Компанія:

OLX – 3-й по відвідуваності сайт в Україні. Це платформа онлайн-оголошень, яка об’єднує людей для покупок, продажу або обміну товарами і послугами.

Завдання:

Розробити багатосторінковий лендінг для B2B аудиторії найбільшого маркет-плейса України OLX.ua який буде виступати єдиною точкою входу для всієї b2b аудиторії і містити вичерпну інформацію про переваги ресурсу та послуги компанії.

Результат:

Ми виявили основні категорії b2b користувачів і згрупували наявні сервіси з метою демонстрації послуг, які будуть важливі для тієї чи іншої категорії клієнтів.
Був розроблений калькулятор для розрахунку ціни за кількістю оголошень у категоріях. Також ми додали анімацію на слайдери, які відображають поточний прогрес перегляду.

Також було зроблено:
– забезпечення безпеки і захисту сайту (враховуючи масштаби активності Замовника);
– забезпечення комфортного редагування контенту через адмін. панель і варіативності створення сторінок за допомогою використання конструктора блоків
– реалізація мультимовності
– налаштування вивантаження всіх призначених для користувача запитів (одержуваних через форму) у внутрішню екосистему для подальшої обробки співробітниками b2b unit;
– налаштування синхронізації калькулятору вартості послуг з базою даних замовника, щоб кінцевий користувач зміг побачити вартість того чи іншого пакету;