Categories:> Статті

15 тенденцій графічного дизайну в 2018 році

Неон, інтеграція, деконструкція чи оригінальний шрифт? Що робить обличчя бізнесу успішним у 2018 році?

Загалом, чимало відомих дизайнерів виділяють низку тенденцій в дизайні на 2018 рік, однак цю підбірку ми базуватимемо на 15 трендах у галузі графічного дизайну на 2018 рік, які виокремив Філіп Ван Дусен, засновник Verhaal Brand Design – студії стратегічного дизайну та брендингу у Нью-Йорку.

Текст як повноцінний елемент дизайну

Розбитий текст

Розбитий текст – це цікавий візуальний типографічний прийом. Дизайнер створює свого роду абстрактні форми, виокремлюючи букви або фрази. Ідея полягає у тому, щоб інтегрувати повідомлення та зміст в дизайн, але все ж зберегти дизайн більш наочним, ніж читабельним. Таким чином, цей тренд чудово підійде для тих клієнтів, які хочуть поєднати текст із дизайном, і, в той же час, зберегти дизайн ілюстративним та додати йому різноманітності.

Порізаний текст

Порізаний текст дещо схожий на розбитий текст. Його особливість у тому, що слово або фраза “розрізані” і мають колажний ефект, у той час як розбитий текст швидше характеризується розкиданням тексту по всьому дизайну.

Шрифт як ілюстрація

Використання шрифту, форми літери або цифрової форми як елементу для ілюстрації, причому зображення можна як вписувати у літеру, так і обіграти її ним. Форма літери або цифри також може бути використана для задання теми композиції.

Текст як дизайн

Дана тенденція виділяється серед інших тим, що центральним елементом композиції виступає саме текст. Ця тенденція схожа на попередню, однак вона не використовує ніякої фотографії чи ілюстрації у дизайні, окрім форми літери. Тут можна використовувати різні комбінації шрифтів, різне масштабування, накладання або обрізку, щоб надати дизайну цікавого візуального ефекту.

Афіша

Ця тенденція робить відсилку до старих бойових або музичних плакатів 20-х і 30-х років або навіть 70-х і 80-х років, однак  радше відрізняється від інших текстових тенденцій тим, що в ній накладаннаються тексти різних форм та розміщуються у різних напрямках.

Рідина

Ця технологія може бути використаною як у вигляді 3D, так і в 2D, поєднуючи шрифт з виглядом розлитої рідини: від чорнила до фарби.

Колір

Яскравість

Цей тренд характеризується використання яскравих, неонових кольорів, або ж взагалі поєднання протилежних кольорів: фіолетового та жовтого, синього та помаранчевого тощо.

Системний колір

Коли ви робите логотип та систему ідентифікації бренду, ви зазвичай розробляєте його у всій палітрі, щоб це виглядало як цілісна система. У системному кольорі використовуєтьс тісна палітра кольорів, що створює дуже систематичний візуальний образ для вашого бренда.

Прозорість

Колірний канал

Для того, аби зображення або ж текст відповідали цій тенденції, всі кольори  CMYK або RGB мають бути зламані та накладені на різні рівні прозорості. Тут ви використовуєте прозорий колір як елемент дизайну.

Прозорість

Прозорість трохи схожа на колірний канал, однак у цьому випадку кольори, нарізані геометричними фігурами, зазвичай накладаються на чорно-білі фотографії, щоб створити різкий контраст між кольором та фотографією. Ці елементи також можуть виділити певні області композиції та створити візуальну ієрархію.

Деконструкція

Глюк

Дуже популярна тенденція у дизайні цьогоріч. Глюк – це своєрідне недосконале зображення, уражене деконструкцією та глюками, яке виглядає так, мов його руйнують певні цифрові перешкоди.

Деконструктивізм

Використання строгих монохроматичних конструкцій, що містять чорно-білу фотографію та яскраві кольори, зламані листові форми, рубані елементи дизайну, рубані просторові елементи в дуже колажному вигляді – ось як характеризують цю тенденцію. Їй притаманна відсутність гармонії, систематичності та симетрії. Готовий зовнішній вигляд характеризується непередбачуваністю та керованим хаосом.

Іконіфікація

Іконіфікація – це фото, ілюстрація або зображення, які зводиться до найпростішої лінійної форми і, певною мірою, створюють з неї спрощені образи. Вони можуть бути створені за допомогою глибини, градієнту та рукописних елементів.

Інтеграція

Інтеграція

Інтеграція – досить популярна тенденція,  коли ви берете шрифти, літери або цифри, та інтегруєте їх у фотографію. Це ніби коли текст і фотографія живуть у тому ж фізичному просторі. Завжди можна знайти візуально цікавий спосіб переплести одне з іншим.

Фото маскування

Маскування фотографій схоже на інтеграцію, однак відрізняється тим, що ви використовуєте текстові елементи, смуги кольорових форм для маскування фотографій. Ви також можете використовувати фігури, щоб маскувати фото в іншому фото.

Поділитися